Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

ΕΚΔΡΟΜΗ

Βγήκε και ο ήλιος χθες και πήραμε τους δρόμους γιατί δε μας κρατούσε τίποτα μέσα!
Προορισμός: Σταυρούπολη, δίπλα στον Κεχρόκαμπο.
Στόχος: να αλητέψουμε τριγύρω.
Η φύση οργιάζει αυτήν την εποχή δίπλα στο Νέστο.Το πράσινο στην ύστατη έντασή του!
Οι εικόνες όχι καθημερινές.
Η μπαταρία της φωτογραφικής μου με πρόδωσε ( ή την πρόδωσε η αμέλειά μου;)
Σας δίνω μια μικρή γεύση και σας προτείνω αν βρεθείτε κατά τα μέρη μας, να δοκιμάσετε τη διαδρομή!



Ανεβαίνοντας από Ξάνθη για Σταυρούπολη...






Το σταμάτημα σε μία φάρμα επιβεβλημένο. Τα ζώα εξοικειωμένα με τους ανθρώπους, μας πλησιάζαν θαρραλέα! Θα προτιμούσα βέβαια υπέροχα πλάσματα όπως αυτό το ελάφι να τρέχουν ελεύθερα στο δάσος. Έντυπωσιάστηκα από το χνούδι στα κέρατά του. Είχα εντελώς διαφορετική εικόνα στο μυαλό μου.









Ο δρόμος εγκλωβισμένος από δέντρα....







Απαραίτητη στάση για καφεδάκι στα Κομνηνά, στο χώρο του NEMESIS, το καμάρι της περιοχής! Το προτείνω ανεπιφύλακτα για αποδράσεις ξεκούρασης και αναζωογόνησης, χειμώνα καλοκαίρι. Η ποιότητα πρωταγωνιστής.
Για περισσότερα:
http://www.hotelnemesis.gr/



Τα πουλιά σε συγχορδίες τρελές..... Τα φύλλα τα συναγωνίζονταν σιγομουρμουρίζοντας...
Δίπλα στο ποτάμι, έχει οργανωμένες δραστηριότητες όπως ιππασία, ράφτινγκ, σκοποβολή κτλ







Και άλλα ζωάκια, όλα εκεί τριγύρω ήταν.







Και οι πάπιες και οι κύκνοι.







Η πείνα ικανοποιήθηκε στο ΣΤΕΚΙ στην Σταυρούπολη, κάτω από έναν πλάτανο, σε πείσμα δικό μας να κάτσουμε έξω, παρόλο που περιμένανε βροχή και δεν στρώσανε στον κήπο. Τελικά δεν έβρεξε. Το φαγητό πολύ καλό αλλά μας σκλάβωσε κυρίως η ευγένεια και η περιποίηση των ανθρώπων εκεί (πράγμα όχι και τόσο συχνό).




Και μετά ήρθε η ώρα να μπούμε στο τρένο.....Τα τέμπη του Νέστου υπέροχα αυτήν την εποχή, και εμείς τόσο καιρό εδώ κοντά, δεν είχαμε κάνει τη διαδρομή.
Ο σταθμός γραφικός. Όμως εδώ μας χάλασε λίγο η μαγιά.
Περιμέναμε, και περιμέναμε.... (σας θυμίζει κάτι;).





Ο γάλος φούσκωνε και φούσκωνε... Μας ακολουθούσε και μια γατούλα με πληγωμένο ποδαράκι που η μικρή ήθελε να την υιοθετήσει.Η γάτα είχε γίνει η μοναδική έννοια...Για τρένα που δεν έρχονταν θα μιλούσαμε τώρα....





Τελικά λίγη μουσικούλα στ' αυτιά και όλα πήραν άλλη διάσταση. Κολλημένο το βλέμμα στις ράγες. Προορισμοί, αφίξεις , αναχωρήσεις... πήγαινε κι έλα...








Μέσα στο τρένο, η μορφή του Α., νεαρού μοναχού από το Άγιο Όρος, από εκείνες που σε σημαδεύουν περίεργα, διαφορετικά, υποβλητικά αλλά με μια ηρεμία και ένα βλέμμα γνωστό λες από πάντα... Έχω αντιφατικά συναισθήματα απέναντι στα ράσα, αλλά αυτά τα ράσα ήταν άυλα θαρρείς. Ποιος ξέρει τι ράγες και τι σταυροδρόμια τον έφεραν εκεί...
Το κομποσκοίνι και ο χάντρινος σταυρός που χαρίστηκαν στη μικρή από έναν άνθρωπο που μόλις την γνώρισε, την εντυπωσιάσαν νομίζω περισσότερο από τη διαδρομή. "Χωρίς αντάλλαγμα, χωρίς να με ξέρει, μου τα έδωσε μαμά" ψέλλισε όταν κατεβήκαμε. Χωρίς αντάλλαγμα παιδί μου...

Γυρίσαμε με το επόμενο(καθυστερημένο και πάλι) τρένο Σταυρούπολη και μετά επιστροφή στο σπιτοκαλυβάκι μας, αργά το απόγευμα.
Παρακάτω η δική μου φωτογραφία, το δικό μου ξελόγιασμα από την εκδρομή!


Εύχομαι Καλό Μήνα σε όλους!

24 σχόλια:

faraona είπε...

Μα τι ομορφα μερη ειναι αυτα κοκκινη ομπρελα μου?Τυχερη που εισαι ακομη εκει...!!!Θα με πας κι εμενα οταν ερθω ναι?
Χρονια πολλα και στην Ευαγγελια.Ειναι η γνωστη μας Εαγγελια να υποθεσω η μηπως κανω λαθος?
φιλια

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

faraona μου,
και βέβαια θα πάμε κι εκεί και αλλού...Σε περιμένω πώς και πώς.

Η Ευαγγελία δεν είναι η γνωστή μας.
Είναι ένα υπέροχο πλάσμα και πολύ πολύ αγαπημένη φίλη, που μοιραστήκαμε 4 μοναδικά φοιτητικά χρόνια αληθινής φιλίας η οποία συνεχίζεται ζεστή μέχρι σήμερα, παρόλο που μας χωρίζουν χιλιόμετρα!
Να σαι καλά!
Καλό μήνα να έχουμε

dromaki είπε...

Καλό μήνα ομπρελίτσα μου:))
Τα τοπία οικεία και περπατημένα,οι φωτογραφίες σου με ξαναπήγαν εκεί που τόσο αγαπώ...

eva είπε...

Ευαγγελία άκουσα κι ήρθα!
Υπέροχη η εκδρομή που μας πήγες πρωτομαγιάτικα! Έχεις καλλιτεχνικό μάτι. Άρωμα και χρώματα ανοιξιάτικης Ελλάδας. Να' σαι καλά :))

Καλό μήνα :)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αχ! τι όμορφη διαδρομή ,έχω πάει στο Νέστο όταν πήγα σε μία έκθεση στη Κομοτινή με το Βιοτεχ. Επιμελ.Όμως τα ζωάκια δεν τα είδα , θυμάμαι μόνο το πικ νικ που κάναμε στις όχθες και την Κλώντη μου που μπήκε μέσα στο ποτάμι και αναγκάστηκα να μπω κι εγώ για να τη βγάλω.Σημειώνω το ξενοδοχείο για κάποιο διήμερο ίσως με τον ανδρούλη μου.Καλό σου μήνα και με γειά το νέο λουκ!

fish eye είπε...

καλο μηνα κοκκινοομπρελιτσα μου..λουλουδιασμενος ναναι..

ομορφα περασατε,τετοια παντα..δεν ηξερα πως εισαι απο αυτα τα μερη..

ο νεστος απο τα πιο ομορφα ποταμια..ναι;

φιλι

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Καλό μήνα domaki μου καλό!

Ναι ωραία ήταν! Θα πάμε όλες μαζί, θεού θέλοντος και με τη faraona...Μη ξεχνάς ότι εσύ μας περπάτησες σ' αυτά τα μέρη πρώτη!

Φιλιά!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

evaggelia μου,
να κι ένας ακόμη λόγος που μ' αρέσει τ' όνομά σου! Να σου ευχηθώ κι εσένα, λοιπόν, χρόνια πολλά, δε χρειάζεται μόνο γενέθλια μια τέτοια ευχή.
Όπως το είπες. Αρωμα και χρώματα ανοιξιάτικης Ελλάδας. Επιτέλους, φέτος καταλαβαίνουμε Άνοιξη!

Να σαι καλά,
σε φιλώ!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Αχτίδα μου,
το πάθαμε κι εμείς με το σκυλάκι του θείου μου, τη Μοίρα, μπήκε μέσα στο ποτάμι, μόνο που εκείνη απομακρύνθηκε και ανέβηκε η αδρεναλίνη μας στα ύψη, μήπως την παρασύρει το ρεύμα. Τελικά τα κατάφερε και βγήκε. Δεν πάγωσαν τα πόδια σου στο ποτάμι; Μπρρρ! Μπούζι!
Να πάτε με τον αντρούλη σου, κι εμείς το σκεφτόμαστε να πάμε οι δυο μας για χαλάρωση κανένα ΣΚ., είναι ό,τι πρέπει!
Ελπίζω να σε δω αύριο. Θα σου τηλεφωνήσω, γιατί πάθαμε και λάστιχο και έχουμε συνεργείο το πρωί!
Το πρόσεξες το νέο λουκ, ε; Ήθελα μια αλλαγή καιλίγο χρώμα. Ακόμη στα πειράματα είμαι όμως.

Σε φιλώ σταυρωτά, μάκια!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

φεγγαρένια μου,
λουλουδιασμένο θα τον κάνουμε σε πείσμα των στριφνών που τα βλέπουν όλα άσπρο μαύρο! Εμείς χρώματα θέλουμε φωτεινά, εισβολή!

Είμαι ανάμεσα στην Ξάνθη και σε σένα! Ο Νέστος είναι υπέροχο ποτάμι, όλες τις εποχές, αλλά Άνοιξη- καλοκαίρι, σκέτο θαύμα!

φιλί βραδινό κι από μένα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

φαντάσου να μην σε είχε προδώσει η μπαταρία της μηχανής.. χα χα!!!

βρε άντε από εδώ.. πολύ ωραία βόλτα!!

καλό μήνα καλή μου!!!!!!!!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

ζαχαρούλα μου,
δε φαντάζεσαι από τι γλιτώσατε!
Αυτές τραβήχτηκαν οι μισές από το κινητό, χωρίς ζουμ (με το οποίο παθαίνω εμμονή!).
Καλό σου μήνα και σε σένα ζαχαροκόριτσο!

φιλιάάά!

Yiota είπε...

καλό μήνα ομπρέλα μου!

ωραίες φωτογραφίες! τελικά η άνοιξη θα τελειώσει οπου να ναι και μετά θα ναι πολύ ζέστη για εκδρομές :( δεν το θέλω το καλοκαίρι..

φιλιά

Ιφιγένεια είπε...

Καλό σου μήνα κοριτσάκι !
Τι καταπληκτικες φωτογραφίες !
Μπράβο σας ! Αντε και πήγαινε εκείνο το ΣΚ για χαλάρωμα , τωρα πριν πιάσουν οι ζέστες !
Καλό βράδυ , μαγιάτικο !

Roadartist είπε...

Παράδεισος....Προσπαθήστε να τα διατηρήσετε έτσι!!! Να κάνουμε όλοι ότι μπορούμε να τα κρατήσουμε το πράσινο.. Πανέμορφα, μπράβο!!
Μέσα στο σκ, θα αναρτήσω και εγώ κάποιες φωτο που τράβηξα τις μερες του Πασχα.. να εισαι καλα Κοκκινη ομπρελιτσα..Οαση το ποστ αυτο!!

Unknown είπε...

όμορφα τα ξελογιάσματα...

...έχουν την δική τους αγνότητα που προκαλεί τις αισθήσεις...

φιλιά βρόχινα...

Alkmini είπε...

κοκκινη ομπρελιτσα μου
μας πηγες τοσο ομορφη βολτουλα σ ενα μερος που τοχω στα υποψιν να παω. και οταν ανεβω κατα πανω θα σας επισκεφτω ολες τις πατριωτισες μου.
να εισαι καλα γλυκεια μου.
φιλακια πολλα.

RedHat είπε...

Καλό μήνα κόκκινη ομπρέλα μου.
Μαγευτικές οι φωτογραφίες, μαγικά τα μέρη εκει πάνω.
Με ενθουσιάζει η ιδέα που μάλλον θα πραγματοποιήσω φέτος το καλοκαίρι -θεού θέλοντος- να φέρω τον αντρα μου -πελλοπονήσιος- να του δείξω τις ομορφιές της πατριδας μου.(θεσσαλονικιά βλέπεις εγώ!)
Να εισαι πάντα καλά.

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

yiota μου,
ουκ εν τω πολλώ το ευ!
Είναι αλήθεια ότι η ζέστη του καλοκαιριού δεν ενδείκνυται για εκδρομές, αλλά εκεί πάνω έχει πάντα μια δροσιά!
Πολλά φιλιά κυριακάτικα! Σου 'ρχομαι το απόγευμα, μόλις μαζεύτηκα!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

ιφιγένειά μου,
καλό μήνα και σε σένα!
Καλώς εχόντων των πραγμάτων είναι κανονισμένο ένα από τα επόμενα δύο ΣΚ να είναι χαλάρωσης, γιατί μετά θα έχω λίγο τρέξιμο! Αλλά διστάζω λίγο με τους προγραμματισμούς, γιατί σπάνια μου πετυχαίνουν! Μακάρι, οψόμεθα!
Λατρεύω τα μαγιάτικα βράδια, να το ξέρεις!
Φιλιά κυριακάτικα, επιστροφής στη βάση!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

roadartist μου,
ό,τι περνάει από το χέρι μας, καλά το είπες, φιλενάδα μου!
Η Ελλάδα είναι παντού γεμάτη ομορφιές, κάθε τόπος με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, αρκεί να έχουμε το χρόνο και τη διάθεση να τα ανακαλύψουμε.
Θα έρθω να τις δω τις ομορφιές σου το απόγευμα που έχει βόλτα στη γειτονιά, χαλαρά, μου έλειψε! (κάποιος πεινάει εδώ και λίγο....)!
Φιλιά πολλά προς το παρόν!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Νεράιδα μου,

είναι ξελογιάστρα η φύση,
γραμμένη στο DNA η αγνότητά της,
έρχεται σα μνήμη...

Φιλιά πολλά,
χωρίς ομπρέλα!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

aliki μου,
ακόμα εκεί είσαι;
Σε περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες!
Άντε.....

Φιλιάάάά!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

redhat μου,
να την πραγματοποιήσεις την ιδέα σου, και να έρθετε να γνωριστούμε, είναι πολύ ωραία το καλοκαίρι και εκεί πάνω και εδώ!Θα σας περιμένουμε με χαρά!
Θα γελάσεις, εμείς θέλουμε εδώ και καιρό το αντίστροφο, να κατέβουμε Πελοπόννησο, χρειαζόμαστε όμως αρκετές μέρες, θέλουμε να τη γυρίσουμε όλη.
Δεν το ήξερα ότι είσαι Θεσσαλονικιά!

Σε φιλώ με κυριακάτικη διάθεση!