Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΡΗΝΗ!

Δεν το είχα παρατηρήσει, κι ας το άκουγα συχνά, ότι το όνομα κάποιου τον προσδιορίζει, ταιριάζει με το χαρακτήρα, την αύρα, την ιδιοσυγκρασία του...

Θα αρχίσω τελικά να το πιστεύω.

5 Μαϊου και γιορτάζει το Ρηνιώ (http://manasieirini.blogspot.com/) στη γειτονιά μας! Και όταν τη φέρνω στο νου, εικόνες ειρήνης, ανακωχής, αγαλλίασης εισβάλλουν. Είναι απάνεμο το λιμάνι της, ένας μικρός όρμος που αγκαλιάζει με μια λευκή αγνότητα κάθετι πολύτιμο. Καθαρός και διαυγής ο ουρανός της. Απάγκιο. Σιγουριά. Αλήθεια. Καθαρή.Αυτή είναι η Ειρήνη.

Της αφιερώνω το παρακάτω κομμάτι με λουλούδια στο λευκό που τόσο αγαπά.



27 σχόλια:

eirini είπε...

Τί έκανες καλέ;;;;;;;;;;;;
Αχ! φιλενάδα πόσο με συγκίνησες... έχω κοκκινήσει ολόκληρη!!!!
Σ'αγαπώ πολύ πολύ, να το ξέρεις αυτό! Είσαι η πρώτη που μου λέει Χρόνια Πολλά!
Σιγανό ποταμάκι όμως είσαι... αθόρυβα και χωρίς να μου πεις τίποτα! Καλά... καλά, χαχα!!!
Να σου πω τί χαίρομαι πιο πολύ εδώ μέσα; Που γνώρισα εσένα και μερικά άλλα άτομα τόσο ξεχωριστά και ιδιαίτερα, που νιώθω ότι έχεις πάντα μια αγκαλιά και ένα γλυκό λόγο για μένα! Μια αγκαλιά να χώνομαι όχι μόνο στις καλές μου αλλά και στα δύσκολά μου! Σ'ευχαριστώ για όλα!!!!!

Roadartist είπε...

Χρόνια πολλά Ειρήνη, να είσαι ευτυχισμένη, με ανθρώπους που αγαπάς αληθινούς δίπλα σου.
Υγεία και αγάπη για εσένα και την οικογένεια σου!
Πολλά φιλάκια..

ΥΓ Κόκκινη ομπρελίτσα φιλιά και σε σένα, καλό βράδυ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Σ' ευχαριστώ για το κοριτσάκι μου και χαίρομαι γιατί το αξίζει μέχρι τη τελευταία λέξη.Να είστε πάντα φίλες!

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Χρόνια της Πολλά!!Καλό μήνα και στις δυο σας..

Σταλαγματιά είπε...

Χρόνια γεμάτα υγεία αγάπη όνειρα χαμόγελα αγκαλιές και ευτυχία μοναδική και την μοναδική μας Ειρήνη :)))

Ομπρελίτσα μου έβαλες την αγαπημένη μου φωτογραφια υπέροχη !
Φιλιά γλυκά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Να ζήσει η Ειρηνούλα μας, όμορφα, χαρούμενα και με υγεία!!Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Artanis είπε...

Χρόνια πολλά Ειρήνη και ό,τι επιθυμείς...
Να σε χαιρόμαστε...

ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ είπε...

Χρόνια καλά πολλά και ονειρεμένα στην φιλι σου αμπρελίτσα!Να ειστε και οι δύο πάντα καλά και χαρούμενες!!! Φιλιά πολλά!!

Dee Dee είπε...

Μου αρεσει που βρηκες ρουμανικο βιντεακι :):):) αχ.... αναπολησα :)

Συγκεντρωνομαι... αλλος γιορταζει....

Ρηνιω μου χρονια πολλα πολλα κι ευτυχισμενα!!!!

Ομπρελινο μου καλημεραααα!!!!!

xxxxxxxxxx

και στις δυο σας :)

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Ξέρεις ποια θα ήταν μια μαγική στιγμή; Να σας έχω και τις δυο σας απέναντί μου!!

Να την χαιρόμαστε την κούκλα μας!!!
Της αξίζουν τόσα κι άλλα τόσα, είθε τα καλύτερα!!!

Ιφιγένεια είπε...

Χρόνια της πολλά ! Να είστε και οι δύο ετσι πάντα , καλά κι αγαπημένες !! Να την χαιρεσαι ομπρελίτσα μου !

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Ρηνιώ μου,

Τι έκανα. Το απειροελάχιστο. Γιατί σου πρέπουν τα καλύτερα και τα πιο μεγάλα!!!
Και γω σ' αγαπώ και αισθάνομαι όχι μόνο τυχερή αλλά και περήφανη που σε θεωρώ πλέον φίλη μου πολύ κοντινή!
Να είσαι πάντα καλά, λιμανάκι μου,
να γελάς τόσο δυνατά που να σηκώνεται αέρας να διώχνει κάθε κακό! Πολύχρονη και ευτυχισμένη!
Και να μη μ' ευχαριστείς, γιατί θα πάρω το βαθύ μου κόκκινο...
Φιλιά πολλά!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Roadartist μου,
να σαι καλά, φιλενάδα μου αγαπημένη, για τις ευχές σου!

Καλό βράδυ και σε σένα.
Σε σκέφτομαι!
Σε φιλώ!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Αχτίδα μου,
χμ...
το μήλο κάτω απ' τη μηλιά δεν πέφτει;
Να το χαίρεσαι το καμάρι σου!
Είναι πολύ ξεχωριστός άνθρωπος!
Είμαι περήφανη που είναι φίλη μου και μου έχει σταθεί αληθινά!
Τα φιλιά μου, καλό βράδυ!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Carpe diem μου,
να είσαι καλά!
Ανταποδίδω με αγάπη!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Αναστασία μου,

είδες πόσο αβίαστα βγαίνει αυτό το "μας" όταν έρχεται στο μυαλό η Ειρήνη;
Γερή και ευτυχισμένη να' ναι!

Χαίρομαι που σ' αρέσει η φωτογραφία! Είναι η κόρη μου και η μικρή μου ανιψούλα κάτω από την κόκκινη ομπρελίτσα!

σε φιλώ μικρό μου,
να εισαι καλά!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Γλαρένια μου,

με τα μοναδικά σου δώρα-έκπληξη!
Ωραίο το τραγουδάκι :)))))
Να μας ζήσει το Ρηνιώ μας!
Αγκαλιές και από μένα!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Artanis μου,
να τη χαιρόμαστε και να 'ναι πάντα καλά!
Είναι ξεχωριστο το κορίτσι μας!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Κίτρινο αδιαβροχάκι μου,

το κορίτσι μας είναι όπως το περιγράφω: καθαρός ουρανός. Και αυτό σπανίζει στις μέρες μας!
Σε φιλώ γλυκά και με ιδιαίτερη χαρά ;)

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Dee Dee μου,

καλέ,
ρουμάνικο είναι;
Ε, τελικα τίποτα δεν είναι τυχαίο...
Το βρήκα ανάμεσα σε δεκάδες...
Και να μη συγκεντρωθείς.
Όταν γιορτάζουν οι φίλοι γιορτάζουμε και εμείς! ;)

Να τη χαιρόμαστε τη φιλενάδα μας!

Καλά, με έχεις στείλει αδιάβαστη!
Είσαι καταπληκτική. Ξέρεις γιατί μιλάω...
Φιλιά πολλάαααα!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Καναρινάκι μου,

αυτή τη μαγική στιγμή ξέρεις πώς την περιμένω; Να ξερες μόνο...

Ευλογία είναι όλο αυτό. Ευλογία!

Να σου στείλω το πιο ξεχωριστό φιλί μου;

Να τη χαιρόμαστε, να είναι πάντα γερή και χαμογελαστή, της αξίζουν τα καλύτερα!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Ιφιγενειάκι μου,

κοριτσάκι μου γλυκό που μου 'λειψες,
να είσαι καλά για τις ευχές σου!
Ενας θησαυρός είσαι κι εσύ καλή μου και στο χω πει!

Φιλιά πολλά πολλά!

Alkmini είπε...

Sisteraki μου
τι ομορφα. Μου αρεσε που εκανες αφιερωμα-αναρτηση για το Ρηνιω μας.
Να το χαιρομαστε ολες και να χαμογελαει παντα.



υ.γ. πριτς που θα σου πω ;ρ (προηγουμενη αναρτηση)

LIA είπε...

Χρόνια πολλά στην Ειρήνη μας και από εδώ. Να είναι χαρούμενη και ευτυχισμένη πάντα. Να είσαι καλά κι εσύ Κόκκινη ομπρελίτσα μου.
Πολλά φιλάκια

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Αλικάκι,

κοινή η χαρά μας! Να τη χαιρόμαστε!

Τώρα, έλα, πες μου,
στην αδερφούλα δε θα πεις;
χα,χα...
Ξέρω πώς θα σε κάνω να ομολογήσεις :)))))))

Φιλιά προς το παρόν!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Λία μου,

Να είναι καλά το Ρηνιώ μας και να χαμογελάει πάντα!
Να είσαι κι εσύ καλά αγαπημένη μου!
Θα τα πούμε σύντομα!
Σε φιλώ!

Unknown είπε...

http://kokkinhomprela.blogspot.com